četrtek, 5. februar 2009

DigitalArt

Pred parimi dnevi sem zasledil na blogu od MIHAAA eno prav posebno predelavo fotografij. Predelava je že skoraj brutalna a meni zelooooo všečna, zato sem tudi sam preizkusil ta filter.
Spodaj je nekaj fotografij, za katere mislim, da so precej dobro izpadle!
Marsikomu to seveda ni všeč, a kaj hočemo, smo takšni in drugačni :)
Pa lep pozdrav do naslednjega vnosa!

























































5 komentarjev:

AndrejPotrč - Every Wednesday Photogrphy pravi ...

Dobre so, nekaj posebnega. Ene so takšne kot nezemeljska bitja iz filma Brezno.

-Mihaaa- pravi ...

uf to je bilo pa hitro :) ... tudi tebi so lepo uspele obdelave, najbolj vsec mi je pikapolonica
lp

Peter pravi ...

Hvala mihaaa, ja res je pomembna že sama slika v osnovi. Dosti boljše pridejo do izraza tiste z čim manj barv in detaljev, pa še malo temnejše ozadje je priporočljivo ;)

Kristijan Škrlec pravi ...

Dobre fotke :) bi me pa zanimalo kako to narest :)z Fractaliusom?

Peter pravi ...

Res je...z Fractaliusom :)