petek, 14. maj 2010

mali nočni pavlinček (Saturnia pavonia)

Mali nočni pavlinček (Saturnia pavonia) spada v družino nočnih pavlinčkov (Saturniidae). Samica meri čez krila do 80mm in sivih barv z velikimi temnimi očesi na krilih. Samec je manjši in meri čez krila do 60mm, njegova spodnja krila so rdečo oranžna z po enim očesom na vsakem krilu, zgornja krila so sivih odtenkov. Pojavlja se od aprila pa do junija, samci letajo tudi po dnevu, medtem ko samice večinoma ponoči. Samci imajo velike metlaste tipalke s katerimi vohajo samico tudi na več kilometrov.

samec/male
samica/female
par/pair

































5 komentarjev:

Unknown pravi ...

Lepo ostre fotke, moti me le četrta, ko vejica grobo reže metulja napol( hecam se, saj sem postal pozoren tudi na take stvari);););)
Zelo lepo, čestitam. Bi si pa izbral drugo kot naj, naj!
LP Marjan

Unknown pravi ...

Uh, sem falil, mislil sem tretjo.
LP Marjan

Ujeti trenutki pravi ...

Super Peter, posebej par. ;)

Irena Jurečič pravi ...

U, kakšne krasne barvice! Lepe so tele zadevice.

Maja Waiss pravi ...

Veš kaj, me kar malo jezi, ker nimam kaj komentirat...:)))
Razen super!!:))